Het einde van cookies van derden. Hoe kunt u zich hierop voorbereiden?

1hr | March 31, 2022 |10:00 | CET

Webinar

Privacy is de volgende stap voor merk-differentiatie, gestoeld door een op vertrouwen gebaseerde benadering van de klantervaring. Marketeers staan in 2022 voor een golf van uitdagingen nu nieuwe en geplande wetgeving ervoor zorgt dat cookies van derden binnenkort gaan verdwijnen. Dit terwijl consumenten personalisatie en transparantie van merken eisen.    

 

Onze Privacy Consultant Stijn Boonstra leidt deze informatieve webinar, waarin speciale aandacht aan de Nederlandse markt wordt gegeven. U leert hoe uw organisatie slim voorkeursbeheer kan gebruiken om de afschaffing van indirecte cookies (zogenaamde “third-party cookies”) te ondervangen. 
 

U zult leren hoe u: 

  • Klantvoorkeuren, toestemming, en first-party gegevens van inzamelpunten en voorkeurenmenu’s vastlegt
  • Deze gegevens centraal kunt beheren
  • Dit kunt gebruiken voor personalisering, segmentering en uiteindelijk voor betere campagnes  

Sprekers

The speaker Stijn Boonstra's profile image
Stijn Boonstra

Privacy Consultant

OneTrust

Wellicht heeft u ook belangstelling voor:


MAY 31, 2022

DE ROL VAN DE CISO IN KLANTVERTROUWEN: WAAROM IS HET BELANGRIJK, HOE BENOEM JE HET EN HOE ZIET SUCCES ER UIT?

FEB 10, 2022

Gegevens beschermen en ransomware voorkomen? Hadden we nu maar een ISMS!

JUN 02, 2021

AVG: Drie jaar later

JAN 27, 2022

Privacy Rechten: Verbeter en Automatiseer uw Process voor Verzoeken van Betrokkenen

MAY 26, 2021

Een Datalek, Wat nu?

OCT 06, 2021

Ontwikkel een internationaal privacy programma voor uw MKB

OCT 27, 2021

10 Essentiële Stappen om Leveranciersrisico te Stroomlijnen

1. DECEMBER 2021

Hallo Welt!

Onetrust All Rights Reserved