Het einde van cookies van derden. Hoe kunt u zich hierop voorbereiden?
1hr | March 31, 2022 |10:00 | CET

Privacy is de volgende stap voor merk-differentiatie, gestoeld door een op vertrouwen gebaseerde benadering van de klantervaring. Marketeers staan in 2022 voor een golf van uitdagingen nu nieuwe en geplande wetgeving ervoor zorgt dat cookies van derden binnenkort gaan verdwijnen. Dit terwijl consumenten personalisatie en transparantie van merken eisen.
Onze Privacy Consultant Stijn Boonstra leidt deze informatieve webinar, waarin speciale aandacht aan de Nederlandse markt wordt gegeven. U leert hoe uw organisatie slim voorkeursbeheer kan gebruiken om de afschaffing van indirecte cookies (zogenaamde “third-party cookies”) te ondervangen.
U zult leren hoe u:
- Klantvoorkeuren, toestemming, en first-party gegevens van inzamelpunten en voorkeurenmenu’s vastlegt
- Deze gegevens centraal kunt beheren
- Dit kunt gebruiken voor personalisering, segmentering en uiteindelijk voor betere campagnes
Sprekers

Stijn Boonstra
Privacy Consultant
OneTrust