Optimaliseer uw toestemmingspercentages

Consumenten geven steeds meer aandacht aan hun privacy, het gebruik van persoonsgegevens en de bescherming ervan, maar verwachten tegerlijk een prettige gebruikerservaring. Hoe kun je als publisher het evenwicht bewaren: compliance, gebruikerservaring en gegevensbescherming met elkaar verzoenen en daarnaast ook nog rechtsgeldige toestemming van gebruikers verkrijgen?

Als toonaangevende CMP-provider biedt OneTrust een geschikte oplossing voor publishers en webserviceproviders waarmee ze kunnen aantoenen dat ze aan de uiteenlopende vereisten van de AVG, CCPA/CPRA, ePrivacy en het IAB beleidskader voldoen. 

Bron: Adzerk Consent Management Platform (CMP) 2020 Tracker

IAB TCF 2.0 – Eenvoudige implementatie

Zorg voor implementatie van uw IAB TCF 2.0 Consent Management Platform nog voor de deadline van 15 augustus!

Vraag nu een demo aan

Maak naleving van lokale en wereldwijde regelgeving aantoonbaar

Met OneTrust PreferenceChoice CMP kunnen publishers en webserviceproviders hun toestemmingspercentages optimaliseren terwijl ze naleving van wettelijke vereisten in web-, mobiele, OTT- en offlinekanalen aantoonbaar maken.

Wereldwijde compliance automatiseren

Vereenvoudig de naleving van de AVG, CCPA/CPRA, ePrivacy, IAB Europe TCF v2.o, DAA AdChoices en anderen.

Op alle apparaten synchroniseren

Profiteer van de naadloze integratie met IAB TCF, Google Ad en Tag Manager, Adobe Launch, Salesforce DMP en anderen.

Toestemming via meerdere kanalen inzamelen

Voeg toestemmingsopties toe aan banners, e-mails en of offline activiteiten.

Toestemmingsbeheer voor al uw platforms centraliseren

OneTrust ondersteunt beheer van toestemmingstransacties via web- en mobiele applicaties, OTT, AMP en offline activiteiten.

Het vertrouwen van klanten winnen

Wees transparant en geef uw klanten tools om hun toestemmingen en voorkeuren te beheren.

Aanmeldingspercentages verhogen

Analyseer toestemmingspercentages met vooraf gebouwde, realtime dashboards en rapporten, voer A/B-tests uit en beheer toestemmingspercentages om de aanmeldingspercentages te maximaliseren.

Top 5 tips over IAB TCF v2.0 voor publishers

TCF v2.0 werd in augustus 2019 aangekondigd door het Interactive Advertising Bureau (IAB) en introduceert belangrijke veranderingen voor publishers en webserviceproviders en het landschap aan advertentietechnologie. Lees meer op ons blog!

Blog lezen

Belangrijkste OneTrust-functies voor uw CMP


Toestemmings- en voorkeurenbeheer

Verzamel, registreer en synchroniseer toestemming voor al uw marketing- en verkoopactiviteiten.

CMP gecertificeerd door de IAB

Ingebouwde, aanpasbare modellen voor banners en richtsnoeren die eenvoudig te integreren zijn.

Cookiebeleid

Scan uw website op trackertechnologieën van derden en pas uw cookiebanner aan.

Compliance in mobiele applicaties

Beheer toestemmingstransacties en scan uw applicaties om te begrijpen hoe en aan wie deze gegevens doorgeven. 

Privacyverzoeken

Bescherm de rechten van betrokkenen en automatiseer de wettelijke vereisten voor privacyverzoeken uit de AVG, CCPA, LGPD en meer

Beheer van privacyverklaringen en beleidspagina's

Creëer, wijzig, host en beheer intern en extern beleid alsmede de communicatie en publicatie ervan.

Waarom is OneTrust PreferenceChoice CMP de juiste keuze?

Creëren van dynamische voorkeurenmenu's

Creëer voorkeurenmenu’s om gebruikers zelf hun voorkeuren en privacyverzoeken m.b.t. marketingactiviteiten te laten beheren.

Opbouwen van klantenvertrouwen

Vergroot het vertrouwen door gebruikers inzicht en controle te geven over hoe hun gegevens worden gebruikt en communiceer informatie via de door hun gewenste kanalen. 

Integreren van uw marketingtechnologie

Maak gebruik van de ingebouwde, gepatenteerde architectuur om uw toestemmings- en voorkeursregister uit al uw marketingplatforms te synchroniseren.

Onetrust All Rights Reserved