OneTrust PreferenceChoice helpt bedrijven om opt-in percentages te verbeteren en tegelijkertijd aan te tonen dat zij voldoen aan tal van wereldwijde regulering en industrienormen en beleidskaders voor gegevensbescherming.
Creëer gepersonaliseerde campagnes in overeenstemming met gegevensbeschermingswetgeving
OneTrust PreferenceChoice ™ stelt marketeers, publishers en dienstenaanbieders in staat om transparante gebruikerservaringen te ontwikkelen, vertrouwen op te bouwen en tegelijkertijd te voldoen aan meer dan 100 wereldwijde privacyregelgevingen en -kaders, waaronder AVG, ePrivacy, IAB TCF, TMG, CCPA, en TCPA.
Met PreferenceChoice kunnen organisaties:
✔ Streven naar een klant- en gegevensbeschermingsgerichte aanpak en deze in hun marketing- en verkoopactiviteiten implementeren ✔ Toestemmingen en voorkeuren van gebruikers vastleggen in verschillende kanalen ✔ Al hun websites en mobiele applicaties op trackingtechnologieën scannen ✔ Uitgebreide ondersteuning bij A / B testen ✔ De behandeling van privacyverzoeken automatiseren ✔ Administratie van toestemming en voorkeuren centralisern voor eenvoudig gebruik binnen verschillende MarTech-systemen
Valid Proof of Consent: Why You Can’t Rely on Your CRM
As your organization begins to initiate a stronger relationship of trust with the end user, it’s important to build a marketing-consented database and be able to centralize consent details such as what the end user consented to, what they were told upon consent, etc. Empowering your organization to be an industry leader in customer trust and compliance means that you must address one key issue: valid consent.
Realiseer hoge opt-in percentages en maak naleving van vereisten aantoonbaar
Cookiebeleid
Webscans, A/B-tests en cookiebanners
Toestemmingsbeheer
Het vertrouwen van de klant vergroten
Voorkeurenbeheer
Voorkeurbeheer voor eindgebruikers
Privacyverklaringen
Centraal hosten, controleren en bijwerken
Gegevensbescherming voor mobiele apps
Mobiele SDK voor Apps
Privacyverzoeken
Totaalbeheer en automatisering
Vertrouwen van de klant opbouwen: Voorkeurenbeheer in stappen
Moderne klanten staan voor een enorme uitdaging. U moet een meer unieke en persoonlijke klantervaring creëren dan ooit tevoren.
Om vertrouwen op te bouwen en klanten sterker aan u te binden, moet u op creatieve wijze gebruik maken van het beheer van consumentenvoorkeuren. Het integreren van dynamische voorkeuren op alle momenten van de relatie met uw klanten is echter bijna onmogelijk als u geen stevige greep hebt op uw gegevens. Daarom is de ontwikkeling van een strategie voor voorkeurenbeheer een absolute must.
Lees meer in ons gratis eBook!
Belangrijke functies van OneTrust Toestemmings- en voorkeurenbeheer

Cookiebeleid
Webscans, A/B-tests en flexibele cookiebanner-opties
- Scan uw website en categoriseer automatisch cookies en andere trackingtechnologieën.
- Pas uw cookiebanner aan de huisstijl van uw bedrijf, het toestemmingsbeleid en de locatie van uw websitebezoekers aan.
- Laat uw klanten eenvoudig hun cookievoorkeuren inzien en bijwerken.
- Krijg uitgebreide ondersteuning bij A/B-tests om uw opt-inpercentages te verbeteren.

Toestemmingsbeheer
Verbeter opt-in percentages, verhoog het vertrouwen van de klant
- Toon naleving aan met nauwkeurige toestemmingsregisters en audit trails.
- Bekijk het historisch verloop van opt-inpercentages onder uw klanten om de inzameling van toestemming te optimaliseren.
- Integreer uw downstreamsystemen om ervoor te zorgen dat aan de toestemmingseisen wordt voldaan.

Voorkeurenbeheer
Gedetailleerd voorkeurenbeheer voor eindgebruikers
-
Geef uw klanten de mogelijkheid om hun voorkeuren gemakkelijk te bekijken en bij te werken.
-
Zorg voor een gestroomlijnde gebruikerservaring in al uw digitale kanalen.
- Zorg voor gedetailleerde keuzes om de toestemmingspercentages te maximaliseren.

Consent Management Platform (CMP)
IAB-kader voor publishers en dienstenaanbieders
-
Voldoe aan alle vereisten in ePrivacy, de AVG, CCPA, IAB en andere normen.
-
Profiteer van onze krachtige ondersteuning voor het Transparency & Consent Framework (TCF) v2 van IAB Europa.
-
Synchroniseer uw CMP met Salesforce DMP, IAB TCF, Google Tag Manager, Adobe DTM en anderen
-
Profiteer van onze krachtige ondersteuning voor uw A/B-tests om uw opt-in- en aanmeldingspercentages te verbeteren.

Gegevensbescherming in mobiele en CTV-apps
SDK’s voor mobiele en CTV-apps
-
Krijg inzicht in de manieren waarop uw apps persoonsgegevens registreren en aan derden doorgeven
-
Vraag gebruikers om toestemming door middel van just-in-time-meldingen, registreer rechtsgeldige toestemming en creëer een voorkeurenmenu voor uw apps
-
Onderhoud precieze administratie van gegeven toestemming en historische gegevens om naleving van vereisten aantoonbaar te maken.

Privacyverzoeken
Tootaalbeheer en automatisering
- Vereenvoudig de registratie van privacyverzoeken via formulieren die gemakkelijk in uw website kunnen worden geïntegreerd.
- Houd een centraal register bij voor alle verzoeken, beheer de termijnen en tmaak naleving aantoonbaar.
- Automatiseer de behandeling van privacyverzoeken door uw downstreamsystemen te integreren.

Beleid- en verklaringenbeheer
Centraal hosten, controleren en bijwerken
- Scan uw websites en toepassingen om na te gaan waar zich formulieren, beleidslijnen en mededelingen bevinden.
- Ontwerp en onderhoud aangepaste beleidsregels in meer dan 100 talen op één centraal platform.
- Integreer uw content management systeem om meldingen op meerdere websites te beheren.